« Травень 2008 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
- 2007 Квітень
- 2007 Липень
- 2008 Березень
- 2008 Квітень
- 2008 Травень
- 2008 Червень
- 2008 Вересень
- 2010 Березень
- 2010 Липень
- 2012 Липень
- 2012 Серпень
- 2013 Січень
- 2013 Лютий
- 2013 Квітень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Грудень
- 2014 Квітень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Серпень
- 2014 Грудень
- 2015 Січень
- 2015 Липень
- 2015 Грудень
11:01 Правильні відповіді на завдання тесту з математики 2008 року |
Частина 1Завдання 1–25 мають по п'ять варіантів відповіді, з яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.1. Завдання: Знайдіть натуральне, одноцифрове число N, якщо відомо, що сума 510+N ділиться на 9 без остачі. Відповідь: 3 Бевз Г.П. Математика: 6 кл. : Підручник для загальноосвіт. навч. закл. /Г.П.Бевз, В.Г.Бевз. – К.: Генеза, 2006 – С. 15. 2. Завдання: Визначте кількість усіх дробів із знаменником 28, які більші за , але менші від . Відповідь: чотири Мерзляк А.Г., Полянський В.Б., Якір М.С. Математика: Підручник для 6 класу. – Х.: Гімназія, 2006 – С. 51. 3. Завдання: Під час закладання нового парку 25% його площі відвели під посадку кленів, 50% площі, що залишилася, . під посадку дубів, а решту площі . під газони. Вкажіть, на якій із діаграм правильно показано розподіл посадок. Відповідь: Янченко Галина, Кравчук Василь. Математика: Підручник для 6 класу. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2006 – С.149 4. Завдання: Розв’яжіть нерівність Відповідь: (5; +∞). Бевз Г.П. Алгебра: Підручник для 9 кл.загальноосвіт. навч. закладів. – К.: Освіта, 2006 – С. 21. Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підруч. для 11 кл. загально освіт. навч. закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2003. – С. 362. 5. Завдання: Якщо Відповідь: Бевз Г.П. Алгебра: Підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. – К.: Освіта, 2004 – С. 55. 6. Завдання: В уривку художнього твору 47 слів мають різну кількість букв. Укажіть моду (мода – це те значення випадкової величини, яке зустрічається найчастіше) даного розподілу за допомогою зображеного на рисунку полігона частот. Відповідь: 5 Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2005. – С. 329. Бевз Г.П. Алгебра: Підручник для 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. –К.: Освіта, 2006. – С. 92. 7. Завдання: Укажіть правильну нерівність, якщо Відповідь: b<a<c Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2004 – С.262. 8. Завдання: Знайдіть значення виразуВідповідь: Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002. – С. 96. 9. Завдання: Знайдіть найменший додатний період функції y=2ctg(3x). Відповідь: Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002. – С. 48. 10. Завдання: На рисунку зображено точку, через яку проходить графік функції y=f(x). Укажіть функцію f(x). Відповідь: f(x)=3–x Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2004. – С.18. 11. Завдання: Розв’яжіть рівняння Відповідь: Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2004. – С.173. 12. Завдання: Обчисліть Відповідь: 4 Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002. – С.224. 13. Завдання: Укажіть, скільки можна скласти різних правильних дробів, чисельниками і знаменниками яких є числа 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Відповідь: 28 Бевз Г.П. та інші. Геометрія: Підручник для 10 – 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Вежа, 2004. – С.183. 14. Завдання: Розв’яжіть нерівність Відповідь: (0; 5) Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002. – 234 с. 15. Завдання: Укажіть корінь рівняння |x2–6x|=9, який належить проміжку (–2;1]. Відповідь: Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2006. – С.5. 16. Завдання: Розв’яжіть рівняння: Відповідь: x= –0,5 Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2004. – С.338. 17. Завдання: Укажіть область значень функції Відповідь: [–3; +∞). Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002. – §1. 18. Завдання: На рисунку зображено графіки функцій Укажіть проміжок, на якому виконується нерівність f(x)≤g(x) Відповідь: [–8;0]. 19. Завдання: На рисунку зображено графік функції y=f(x). Укажіть формулу для обчислення площі зафарбованої фігури. Відповідь: Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2006. – С. 143. Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2005. – С. 209. 20. Завдання: Знайдіть значення виразу якщо a=2,5. Відповідь: –1. Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002. –С.139. 21. Завдання: Тіло рухається прямолінійно за законом (час t вимірюється в секундах, шлях s – в метрах). Визначте прискорення його руху в момент t=10c Відповідь: 36 м/c2 Бевз Г.П. та інші. Геометрія: Підручник для 10 – 11 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Вежа, 2004. – С.138–139. 22. Завдання: У трикутнику АВС ∠A=59°, ∠A=62°. Із вершин цих кутів проведено висоти, що перетинаються в точці О. Визначте величину кута АОВ. Відповідь: 121°. Погорєлов О.В. Геометрія: Планіметрія: Підруч. для 7–9 кл. загально освіт. навч закл.–К.: Школяр, 2004. – С.53 23. Завдання: Сторони трикутника, одна з яких на 8 см більша за другу, утворюють кут 120°, а довжина третьої сторони дорівнює 28 см. Знайдіть периметр трикутника. Відповідь: 60 см. Бевз Г.П. та інші. Геометрія: Підручник для 7 – 9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Вежа, 2004. – С.194–195 24. Завдання: На рисунку зображено розгортку поверхні тіла, складеного з двох квадратів і чотирьох однакових прямокутників, довжина сторін яких – 3см і 6 см. Визначте об’єм цього тіла.
Відповідь: 108 см3. Погорєлов О.В. Геометрія: Планіметрія: Підруч. для 10 – 11 кл. серед.школ.–К.: Освіта, 1994. – С.100 25. Завдання: У склянку циліндричної форми, наповнену водою по самі вінця, поклали металеву кульку, що дотикається до дна склянки та стінок (див. рисунок). Визначте відношення об’єму води, яка залишилась у склянці, до об’єму води, яка вилилася зі склянки.
Відповідь: 1:2 Погорєлов О.В. Геометрія: Планіметрія: Підруч. для 10 – 11 кл. серед.школ.–К.: Освіта,1994. – С.113, 115. Частина 226. Завдання: Обчисліть Відповідь: 6 Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2004. – С.153. 27. Обчисліть суму членів нескінченно спадної геометричної прогресії, у якої bn=5⋅3-n Відповідь: 2,5. Бевз Г.П. Алгебра: Підручник для 9 кл. загально освіт. навчал. закл. К.: Освіта, 2006. – С.74. 28. Завдання: Розв’яжіть рівняння Відповідь: –2. Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2002. –С.158. 29. Завдання: Маємо два водно–сольових розчини. Концентрація солі в першому розчині становить 0,25, а в другому – 0,4. На скільки більше треба взяти кілограмів одного розчину, ніж другого, щоб отримати розчин масою 50 кілограмів, концентрація солі в якому – 0,34. Відповідь: 10. Бевз Г.П. Алгебра: Підручник для 9 кл. загально освіт. навчал. закл. К.: Освіта, 2006. – С.94–98. 30. Завдання: У коробці 80 цукерок, з яких 44 – з чорного шоколаду, а решта – з білого. Визначте ймовірність того, що навмання взята цукерка з коробки буде з білого шоколаду. Відповідь: 0,45. Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2006. – С.230. 31. Завдання: Використовуючи графік рівняння |y|=1–|x–12| (див. рисунок), знайдіть усі значення параметра а, при яких система має єдиний розв’язок. У відповідь запишіть їх суму. Відповідь: 48. Бевз Г.П. Алгебра: Підручник для 9 кл. загально освіт. навчал. закл. К.: Освіта, 2006. – С.49. 32. Завдання: Визначте кут між векторами у градусах, якщо відомо, що Відповідь: 135. Погорєлов О.В. Геометрія: Планіметрія: Підруч. для 7–9 кл. загально освіт. навч закл.–К.: Школяр,2004. – С.143, 149 33. Завдання: На рисунку зображено розгортку конуса. Визначте відношення площі повної поверхні цього конуса до площі його бічної поверхні. Відповідь: 1,4 Погорєлов О.В. Геометрія: Планіметрія: Підруч. для 10 – 11 кл. серед.школ.–К.: Освіта,1994. – С.117. Частина 3Розв’язання завдань 34–36 повинно мати обґрунтування. Запишіть послідовні логічні дії та пояснення, спираюись на математичні факти, з яких випливає те чи інше твердження. Якщо потрібно, проілюструйте розв’язання завдань схемами графіками, таблицями. 34. Завдання: У правильній трикутній піраміді SABC з основою АВС бічне ребро вдвічі більше за сторону основи. Точки K і L є серединами ребер АС і ВС відповідно. Через пряму KL, паралельно до ребра SС, проведено площину α. Знайдіть кут φ між площиною α і площиною (АВС) Відповідь: Погорєлов О.В. Геометрія: Планіметрія: Підруч. для 10 – 11 кл. серед.школ.–К.: Освіта,1994. – С.12, 50. 35. Завдання: Розв’яжіть систему нерівностей Відповідь: x∈[–3;–1)∪{3}. Нелін Є.П. Алгебра і початки аналізу: Дворівневий підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів.–Х.: Світ дитинства, 2004. – С.232, 308, 351. 36. Завдання: Задано функцію f(x)=3x4–4x3–12x2.
Відповідь: 3. Якщо a∈(–∞;–32) рівняння не має коренів; Шкіль М.І., Слєпкань З.І., Дубинчук О.С. Алгебра і початки аналізу: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Зодіак – ЕКО, 2006. – С.112.
|
|
Всього коментарів: 2 | |
| |